loading...
فوتبال 120
علیرضاطاهری بازدید : 764 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش "فوتبال120"، دی ماریا که سال گذشته یکی از عوامل اصلی قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ ‏بود، در جام جهانی با آرژانتین نتوانست به قهرمانی برسد و به نایب قهرمانی رضایت داد.‏
او که اکنون با آلبی سلسته در رقابت های کوپا آمریکا حضور دارد، به سایت گل گفت:" صادقانه فکر می ‏کنم حاضرم همه جام هایی که تاکنون به دست آوردم را با بردن جامی با تیم ملی آرژانتین عوض می کنم."‏
دی ماریا در سال 2007، با تیم زیر 20 ساله های آرژانتین قهرمان جهان شد و یک سال بعد، گل قهرمانی ‏تیم المپیک آرژانتین را در المپیک پکن به ثمر رساند اما هنوز با تیم بزرگسالان آرژانتین به موفقیت ‏نرسیده است.‏
‏" ما تنها یک گام با قهرمانی جام جهانی فاصله داشتیم و احساس می کردیم این جام تقریبا مال ماست. فکر ‏می کنم چیزی ویژه تر از قهرمانی با پیراهن تیم ملی کشور نیست.هیچ مقایسه ای نیست. هر جامی که در ‏باشگاه به دست بیاورید، ویژه است. قهرمانی در چمپیونزلیگ، بهترین اتفاق در سطح باشگاهی برای من ‏بود؛ بهترین اتفاق زندگی ام؛ اما فکر می کنم هیچ چیز قابل مقایسه با قهرمانی با پیراهن تیم ملی نیست."‏

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری